Drömmar..

Hatar att drömma, det är för verkligt ibland.
Vaknade med en klump i magen.

Allt va verkligen så sant, jag såg mig själv gå runt och jag såg hur jag betedde mig.
Och det värsta är att jag vet att de är så det är.
Jag saknar dig som fan, eller ja.. Den personen du va förut.
Men jag kan inte göra mycket annat än att försöka ändra på mig själv.

Man lär sig mest när de är jobbigast.


 


 

 

Jag älskar min mamma Pernilla
Jag älskar min pappa Håkan
JAG ÄLSKAR MIN BROR JOHAN

Tack för att ni alltid är ljuset i mitt liv.
Vi kanske bråkar ibland, men jag vet att ni alltid finns där för mig.
På samma sätt försöker jag ställa upp för er, och jag hoppas att de märks.
Ingen kommer någonsin betyda lika mycket som ni gör för mig.
Det är riktig kärlek, från hjärtat.
Ni är bäst :) <3


 


 

 Idag är en halvdeppig dag.. Tyck lite synd om mig tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0