Onsdag

Okej det är en sjukt varm dag.
Nu sitter jag däremot inne och vilar lite innan jobbet.
Orkar inte va ute eller göra ngt speciellt faktiskt.

Det har varit en bättre kväll igår och dag i dag än vad jag trodde att det skulle bli.
Går runt med en jävla klump i magen bara, och vet inte var jag ska göra av den.
Men du vet om det och det är viktigast.
Men nu är det dags att komma igång med jobbet så jag får ut ngn saftig lön som jag kan göra något ROLIGT med..
Vet iof exakt vad jag ska göra om jag får en bra lön snart.

Har varit med Nicke och Patrick idag, skulle besiktiga bilen men icke.
Det va typ inge drop-in som dom trodde så vi fick åka och kolla jordbro men där gick de inte heller.
Sen åkte vi till centrum så jag köpte en jättesöt top!
Nu ska jag vila lite innan jobbet.

Pusspuss !!
M'Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0