Måndag igen.

Hoho :)
Nu ska jag försöka göra ett lite längre än fyra rader långt inlägg..

Vi kan börja med gårdagen.. Den va helt okej, började en aning tidigt bara menmen.
Vaknade kvart i 7, fixade grejer och va i kyrkan halv 9 för att bli hämtad och åka till nästa kyrka.
Vid 10 började första konfirmationen, och det finns en del minnesvärda uttryck från den konfirmationen ja..

Sen va de lunch efter den omgången..
Och efter lunch hade vi rast, så jag Jennifer & Nadja gick och la oss i sittbåsen, där församlingen sitter under gudstjänsten, men vi sov ist :)

Sen va de dags för nästa gäng som inte va mycket sämre dom på att vräka ur sig intressanta gester och korkade uttryck.
Men jag kan INTE säga att jag blev förvånad.

Kvällen spenderades på Krokodilberget med grill, bad, sanning & konsekvens, hånglande tjejer, m.m.
Det som händer på Krokodilberget stannar där ;)


Tack för igår ni som va där <3

Puss
M'Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0