KALMAR, HERE I COME!

Åker till Kalmar idag.. Ganska avslöjande rubrik men det finns risk att man missar "poängen"^^
Haha, nej men jag ska faktiskt på släkt-träff.. Är inte sådär jätte otaggad som alla förväntar sig att jag ska vara.
Möjligtvis att jag inte är taggad på bilresan dit >.< Och VERKLIGEN inte när min dator typ bara har 2 timmars passningstid ! FAIL!

Lite personliga påhopp här oxå tänkte jag.

Celina, jag älskar dig och finns för dig dag som natt. Det har du mitt ord på! <3

Niklas, jag saknar dig så otroligt mycket och det vet du. Men vi ses snart? <3

*Okänd*, det är synd att det har blivit såhär.. Jag vill kunna säga att jag saknar dig, men det gör jag inte. Jag förtjänar så mycket bättre än dig. " Du och jag mot världen ", på skillda håll.


Kommentarer
Postat av: Celina

Älskar dej med Maria!! TACK! <3

2009-07-31 @ 13:05:55
Postat av: Kj

vem är okänd ?

2009-07-31 @ 14:09:56
Postat av: ellinor

haha du och jag mot världen på skilda håll de va ju lite kul :P

2009-07-31 @ 14:21:07
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0