En dag i taget.

Nu sitter jag i sängen. Har just ätit upp 3 mackor med smör, sallad och gurka samt ett glad äppeljuice.
Får hoppas att de är en tillräckligt bra start på dagen för att jag ska orka med att jobba idag.

Börjar vid 12 och slutar vid 7.
Och DESSUTOM är alla de arbetskamrater jag känner bäst på semester.
Men jag har inte ens tagit någon semester eftersom att jag måste spara pengar.

Men de kanske inte ens behövs spara något längre.
Allting är så jävla osäkert och jag vet varken ut eller in.
Men de är så de är ibland..
Får lov att helt enkelt bara ta ett djupt andetag och hoppas på det bästa..

Nu ska jag göra mig iordning.
Pusspuss
M'Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0