1a April..

Goddag..
1a April idag och jag har faktiskt inte blivit lurad, inte ordentligt iallafall.. Bara typ de ska snöa imorgon.. Alltså småsaker..
Men men, hursomhelst har jag två kusiner som fyller år idag, Grattis Emelie & Betty :)<3

Jag har varit hemma hos Betty på födelsedagsfirande och det va jag, mormor, morfar, morbror, Gabbi, Betty, Olle & Ingrid som medverkade vid den mysiga tillställningen.
Jag och Betty spelade lite Singstar - Highschool Musical, och sen körde alla lite Singstar - Abba. Det var helmys.
Måste åka och träffa kusinerna lite oftare, har blivit stormkär i Ingrid :) Hon är 6 månader nu och så sjukt söt.
Ska lägga upp lite bilder sen när jag lagt in dom, hittar inte sladden nu.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, troligtvis kyrkan. Det var ett tag sen nu så jag får komma och visa att jag fortfarande lever typ.
Fredag ska jag bli fotad av nadja som ska fota mina tatueringar och ngn piercing kanske & ut på krogen
Lördag har ja glömt bort :S men det är något, det vet jag..
Söndag ska jag träffa DAVID <3

Förövrigt kanske jag fixat jobb idag, eller ja dom ringde men jag hann inte svara. Förhoppningsvis ringer de imorgon, ska boka intervju med dom och sen får vi se om jag får det.
Vi håller det hemligt vad det är för jobb så kan vi ta upp de senare ;)

Nu ska jag ta och sova..
PUSSPUSS M'linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0