Söndag & jobba

Idag är det söndag, skulle egentligen ha haft ledig helg men klart jag ställer upp och jobbar hihi.
Först hade jag 17-22 men efter en sjukanmälan så fick jag starttid 14 istället.
De gjorde inte mig något inte.

Igår va vi och kollade på folkrace, ååh jag älskar det! <3




Folkrace <3

Sen åkte jag och Robban och fixade hans bil. Den behövde lite skönhetsfix.
Hittade massa kul grejer där, i bilen alltså.
Har ju inte haft den på länge haha, hittade en lucka bak i bakluckan där de låg en porrtidning från 2005.
Robban fick bilen typ.. 2010.. :P URS & FY!
Sen åkte vi hem och åt lite mat & sen vidare till Kümmerling familjen och fikade lite och pratade om Costa Rica.

Efter det åkte vi hem och somnade, såg lite på tv men somnade sen.
Sov ända till kvartt i 10 idag, duktig tjej!

Nu har jag just ätit upp min frukost på sängen.

Hörs sen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0