Personalmöte/Fest ikväll!

Yeaah!! Dock har jag panikångest på vad jag ska ha på mig..
Ska man vara uppklädd? Vardagsklädd? Halvfin? Småful?
Nej jag vet inte, men har med mig typ 4-5 tröjor och så kör jag på svarta jeans. De kan liksom bli rätt kallt ikväll.
Men ja, kommer säkert bli arg sen och ta något hemskt.. Typ arbetskläder haha.



De är ett senare problem.

Igår jobbade jag 14-21 men jag kom hem typ 11.
Jag älskar att jobba i Kista ♥

Jobbar 11-14.30 idag så de blir dirr en dusch efter jag slutat, sen typ fixa mig, vänta på Celina som slutar aningen efter mig och sen typ..... Åka mot Karlaplan där vi ska va och ha möte och sådär.

Känner mig fan krasslig hahaha... Urs, inte tänka så nu.

Men nu ska jag facebooka lite innan jag går till bussen haha :D
Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0