Ikea med älskade syster!

Idag ska jag till Ikea med Angelica, älskade syster.
Vaknade väl runt 5 av att jag inte kunde sova, va jättetörstig och de va askallt så jag gick upp och drack mjölk, mums, sen gick jag och la mig men Robban är en jävla täcke-tjuv så jag fick ta fram vårat andra täcke.. Som senare försvann det med.. Klart killen ska ha båda täckena liksom..
Sen gick hursomhelst Robban upp runt 6 tiden för att dra till jobbet men han låg kvar ett tag och jävlades så jag blev pigg..
Nu är jag uppe och påklädd, fryser litegrann (hurfan vet man om ett element är sönder eller om föreningen inte har dom igång, eller va? DE ÄR KALLT) men jag ska snart, typ om 30 min, röra mig mot Handen för morgonkaffe innan vi åker till IKEA!
Ska inte köpa mycket, om jag ens ska köpa något.
Vill ha lite blommor..  Tant-maria..
Nej men nu ska jag göra mig helklar så jag inte får panik när de är dags att gå sen.
PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0