Fredagen den 16onde September

jag förstår fortfarande inte dethär året kan ha gått så himla fort.
sitter och lyssnar på melissa horn just nu och bara tänker tillbaka.
det har hänt så mycket men ändå så lite i år.
jag kan inte riktigt fatta egentligen vad som faktiskt hänt i år nu när jag tänker efter.
tror jag har haft 3 jobb i år, eller nej.. 2 bara.
pressbyrån & max. fyfan vad jag älskar max.
hm, vad har hänt mer? 
jag vet inte.. men jag vet att det har varit ett händelserikt år so far.
men de bästa är fortfarande att komma(?), skriver man så?
jaja hursomhelst.
året har lite mer smaskens att bjuda på:
15 oktober - älskade pappa fyller år ♥
15 november - 2 år sen jag och robban träffades första gången
19 november - robban 21 år
20 november - jag 22 år
26 november - 2 år tillsammans med robban
(mycket jag och robban i november haha)
14 december - COSTA RICA!

vet inte riktigt vad jag ville säga med dethär inlägget, men aa.
jag lever, jag mår bra.
hoppas att ni oxå gör det, ha en bra höst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0