Bingolotto



Jag har blivit prenumerant på Bingolotto haha..
Är 21 år gammal, snart 22. Prenumererar på Bingolotto ja.

Får hem 4 lotter i månaden tror jag, asså min post kommer till mamma och pappa så visste inte att jag hade fått något så jag har inte börjat spela ännu.. Och nu i helgen jobbar jag så de blir när de blir. Man kan ju kolla lotterna på internet sen iallafall för att se om man vunnit.

Nu har jag då iallafall bingolotter fram till 2a Oktober då de är Färgfemman Special!
Hahaha, känner mig som en tant. Men jag erkänner, jag gillar Bingolotto.
Dock va de inte med flit som jag blev medlem..

Nog om det.

Ska snart hoppa in i en dusch och sen göra mig iordning.
Jobba jobba jobba idag.

Även om jag känner mig småsjuk, har mått dåligt mina två lediga dagar vilket suger men fan.. Ibland får man väl härda ut. Vill inte dra in någon annan att jobba heller. De är liksom fredag. Stå ut får jag helt enkelt göra! :)

Puss&kraam Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0