Deppmode & filmkväll

Igår blev en konstig dag mot eftermiddagen typ.
Tänkte massor, grät lite, tänkte mer, blev deppig.
Såntdär som händer ibland när de händer massor omkring en.
Men jag tog mig ut i regnet, åkte till Niklas och lämnade överkast och tittade på tv & film.
Vi såg början av Shutter Island, sen berättade han hur den slutade, eller alltså.. "poängen" med filmen, så jag ville inte se den då bytte vi till... Någon annan film som jag inte minns namnet på men den va inte bra heller så då satte vi på Seven.
Någon typ slaktar-deckare. Precis min stil på filmer haha. Tragiskt nog.
Efter det såg vi på Upp ♥ & efter det fastnade vi vid en dokumentär på 1an om ungdomar som brutit sig loss från en sekt där dom lever i polygami.
Sen åkte jag hem och la mig i sängen och sov.

Nu sitter jag och dricker latte hihi, köpte en mjölkskummare på IKEA så då är de kul att skumma mjölk.. Lättroad jag vet.
Men nu ska jag weheartit.com'a lite så här får ni mysbilder! :)

1004959384e24b8e92_largeTumblr_ltamybvwdy1qd7t5co1_1280_largeTumblr_lt7ks10kww1qj6n79o1_500_largeLoove,love,hug,kiss,summer,couple-ea37327a791665e666ede9aceb5dfd5e_h_largeCosta_rica_wedding_photographer_1_largeTumblr_lsych0egua1qczunzo1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0