Justdet!

Jag har ju fyllt år!
Kanske ska uppdatera lite om det.

I presentväg fick jag:
1000:- av mamma & pappa
Presentkort för att jag och Robban ska gå på opera av morfar!! :)
Mascara & armband av mormor, väl behövligt!
Glögg glas(?) av Per&Gabbi och kusinerna, jättesöta!
Dollar av Robbans familj & släkt inför Costa rica, tack ♥
Presentkort på Lindex av Robbans mormor&morfar :)

Jag fick oxå av mina vänner, duschgrejer & lotion och såntdär bra, vin, presentkort, mer vin, en jättefin jet set klocka & en del annat. Tack alla.
Det bästa av allt var däremot att så många kom, vi hade jättekul!
Lite bilder har vi här:



Det finns fler bilder på facebook :)

Tack igen allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0