ta vara på varje ledig minut

för snart kommer det inte finnas så många av dom..


kommer börja jobba andra tider nu.

3 veckor ser ut såhär:
12.30 -20.30 mån-fre
9.30 - 19.30 lör

sen sista helgen i månaden är jag ledig
lör
sön
mån

det känns helt okej..
än så länge.
men då har ja inte ens börjat jobba haha.
men men.. en dag i taget.

sitter och ska verkligen ta vara på denhär morgonen.
äta goood frukost och slippa vara hungrig sen..
plocka lite skit i sovrummet.
KANSKE laga lite matlåda.. vet inte om jag orkar haha.

ja men typ det, kanske lägga in lite bilder från bowlingen igår?
ja de ska jag göra.

men nu ska jag kolla runt lite på internet.
pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0