Orkade verkligen inte tvätta 07.00

Så jag diskar istället, gör snyggt i köket.

Jag är verkligen en SLABBFIA, asså ja kommer alltid från disken blöt som en val.
Lyckas alltid skvätta ner mig.. Ni skulle sett mig när jag jobbade i disken som mattant.
Jag va DYNGSUR hela jag när ja slutade.

Såååååå

Om man diskar naken så gör de ingenting..
Då slipper man morgonduschen ;)


Elleeeeeer?



Skitsnygg bild.
Men frågan är, skule jag verkligen diska naken?
Hahahaha..

Naken eller inte så kommer de bli jättefint när jag är klar :)

Kommentarer
Postat av: Kaffe

Skulle ju inte förvåna mig det minsta om du stod där å diskade naken! *Ni har bergis ett litet nudist läger där hemma när ingen ser, du å Robert :O

2011-02-08 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0