Dag 03 – Mina föräldrar

Mamma Pernilla

Min mamma har brunt lockigt hår.
Hon hatar att vara med på bild.
Hon är en jättemysig mamma, jag gillar't.
Min mamma är snäll.
Min mamma jobbar med någonting på Karolinska institutet?
De har med utbildning att göra iallafall, något administrativt.

Pappa Håkan

Min pappa har inte sådär JÄTTEMYCKET hår men de han har är jättegulligt! :)
Pappa har inte så mycket problem med att vara med på bild.
Min pappa är busig! Han gör typ alltid hästgreppet på knät.. Fy!!
Min pappa är snäll och har mustasch!
Pappa jobbar som lastbilschaufför och driver ett eget företag.

Mina föräldrar har varit tillsammans sen evigheter tillbaka.
Jag tror att mamma va 18 år när dom träffades?
Jag vet inte exakt hur gammal min mamma är hahaha.
Men dom har varit tillsammans aaasalänge.

Jag är mest lik min pappa enligt andra, men jag ser många drag i min mamma som jag oxå har.


En liten bild på min papi när han va mindre.
Första gången jag såg denna bild så trodde jag att de va jag.




Här är en bild från nyår 2007.

Så there you go.
Mina föräldrar i korta drag.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0