Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek som jag kommer ihåg, va en kille på mitt fritids som hette Joakim Johansson.
Han va riktigt blond, precis som jag på den tiden.
Och jag va jäääättekär i honom, verkligen störtförälskad.
Det höll nog i sig säkert något år dessutom efteråt.

Kommer ihåg den dagen han kom fram till mig och ville göra slut typ.
Men jag va helt övertygad om att han kunde göra slut med mig, men jag kunde fortfarande va ihop med honom?
Ja jag vet inte riktigt hur ja tänkte, men han ville bli ihop med min kompis istället.
Fyfan vilken kille!

Jag blev nog ganska ledsen faktiskt..
Men de är okej, kärlek är bajs :)
De va nog min första första första kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0