Dag 01 – Presentera mig själv

Hej! Jag heter Maria och jag är 21 år gammal.
(Börjar få riktig 21-årskris)
Snart får jag tillochmed åka på kryssning själv!!!
Haha, nej men på riktigt, de börjar bli jobbigt att bli gammal.

Jag är ganska torr som person.
Eller?
Jag vet inte, jag blir typ arg om ingen tar mig på allvar när jag faktiskt är seriös haha.
Men jag försöker alltid att vara glad, vilket fungerar. Oftast.
Jag vet inte riktigt vem jag är.. Nu när jag skriver om det.

Vi testar igen.
Jag heter Maria..... Jag är...... ASSÅ SHIT HUR ÄR JAG?
Jag jobbar asmycket.. Jag älskar pengar.. Jag älskar min pojkvän.. Jag älskar mammapappabrorochallaandraiminsläkt.. Jag älskar att sjunga.. Jag tycker om att fotografera.
Jag verkar som världens tråkigaste människa.. Är jag det? =S

Förvirrad tjej..


Jag är rätt stökig av mig. Jag brer ut mig ganska mycket.
Det erkänner jag.
Men jag är nog mer av en lyssnare än en pratare iallafall.
Hoppas jag.
Haha, fy om folk jag känner bara tycker att jag skriver heelt fel och har heelt fel syn på mig själv.

För att poängtera en snabb sak, jag bryr mig för mycket om vad andra tycker utan att jag riktigt vill säga de högt.

Jag har två tatueringar, och jag har piercat mig 8 gånger.
Om man inte räknar öronen då alltså. (Och nej mamma och pappa ni behöver inte vara oroliga.)
Jag har dock bara 2 piercingar nu. Naveln och tungan.

Jag använder hårförlängning en del..

Typ det.


Så där har ni mig. Eller? Man vet aldrig..


Gammal bild när jag precis är hemkommen från egypten.
Jag vill vara brun igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0