Sovmorgon, så sjukt nice!

Nu har jag fått sova ut lite faktiskt. Okej klockan är bara kvart i 9 men jag somnade innan 10 eller straxt efter igår kväll.
Har jobbar öppning i helgen så har varit helt sjukt trött.. De har inte blivit mycket sömn inte men nu är jag pigg och glad igen.
Jag är däremot inte ledig idag men de gör mig inget. Börjar kl 17 idag och slutar 23. Så de blir ju lite sent ikväll men är ledig imorgon.
Fy va mycket jobb de skrivs om nu då.
IGÅR va vi hos Robbans mormor och morfar och åt lite och sådär. De va mysigt och jättegod mat meeen jag hade glömt att vi skulle dit så va oduschad efter 2 dagars jobb & har fulfula kläder haha. Men ibland blir det bara så. Det gör liksom inget :)
Ska snart hoppa in i världens längsta dusch oxå. Måste bara lösa problemet med att jag inte har något balsam..(tror jag)
Jaja.
Jättetråkigt inlägg kanske. Men de gör inget de heller haha.
Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0