Idag är det Tisdag, det ska bli en bradag!

Sitter i vardagsrummet, aka "nya rummet".. Har möblerat om och gjort myspys tills Torsdag.
Kan inte säga ännu vad de är då, väntar och ser så allt går bra först.

Igår städade jag och städade och städade och möblerade och lagade köttfärs med kidneybönor och grejer i igen, det är så himla gott med bönor i köttfärs <3
Va däremot väldigt låg igår.. Hade ingen energi eller något så de va riktigt jobbigt..
Men så blir de när man är dålig på att äta mat, fast vi åkte och handlade lite gottgott på kvällen sen.

Alltså vi handlade :
Glutenfritt bröd, formfranska med keso ♥, känner ni någon som är glutenallergiker, rekomendera de brödet!!
Färskost
Skinka
Jordgubbsfil
Mjölk
Grapefruktjuice
Nektariner
Äpplen

De va väl de tror jag?
GOTT VA!? :D
Nomnomnom. Men nu har jag ätit mig lite frukost och ska snart sova igen.
Jobbar stängning ikväll så då är de bra att vara pigg inatt, slutar 00.00 och om jag har otur så kommer jag hem 03.00.. Hoppas på det bästa.

Puss&Kram

Jusste, lite bilder från vardagsrummet efter jag möblerat!


Har vänt på soffan mot fönstret, va fint de blev va?


Här stod Robbans dator förut men nu är det en "görasigiordninghörna", så bra va.

Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0