För ett år sen va jag nog inte samma människa som idag.

Jag vill tro att jag är mer mogen och självständig nu.
-Jag har sparat ihop till en resa för ungefär 20 000 helt ensam, och jag har aldrig sparat pengar i hela mitt liv typ.
-Jag betalar mina egna räkningar istället för att mamma ska göra det.
-Alkohol har absolut inte lika stor del i mitt liv längre, helg-alkoholisten i mig är borta haha.

Många saker som liksom är BRA.
Men de är ju minst lika många saker som inte är lika bra, eller mindre kul helt enkelt.
De är så måånga av mina vänner som jag inte hinner träffa längre, man jobbar om varandra, har så mycket på den egna fronten osv.

Alla börjar bli vuxna på något konstigt sätt. Vi är ju ändå fortfarande bara barn? Eller?
Kanske inte, jag vet inte.

Hursomhelst saknar jag spontaniteten jag hade förut, klart att de finns kvar men att vara spontan ensam är inte samma som att vara det tillsammans med vänner.

Jag saknar er angelica, patricia, nathalie, titti, carin, tessie, sparris, marie, jennifer och många mer ♥



Haha fina tjejer <3

Kommentarer
Postat av: patricia

JAG SAKNAR DIG

2011-08-15 @ 06:06:57
URL: http://bloggparken.se/patriciabrejding

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0