välkommen hem.. men var är vårt kök?

fick sluta tidigare idag.. skönt skönt..
med tanke på gårdagen var det helt okej.

kan berätta lite snabbt.
det finns att läsa om på aftonbladet, men fyfan..
allt för att göra allt värre för gästerna och allt.
hoffmaestro spelade..
gästerna - publiken kaosade.. K A O S A D E..
klättrade typ sönder taket på kvasten, extreme hade blivit brutalt översvämmat med äckliga gäster, folk svimmade överallt och de gick inte att fixa sjukvård åt dom för att sjukvården va upptagna med att hjälpa massor med andra, vakterna va upptagna med att ta fast folk hit och dit som smet in och stoppa slagsmål, någon av oss anställda hade blivit knytnävs-slagen i ansiktet, allt var KAOS.
och dom som inte kom in grinade lite över de.

folk måste ju förstå att man stänger inte en nöjespark för att vara elak.
det gick inte, jävla muppar som blir sura för de.
uääh.

hursom, idag när jag kom hem.. hade vi inget kök.
verkligen inget kök.. vi ska renovera och fixa.
sen fick jag veta att vi ska fixa sovrummet oxå, så jag och robban kommer få flytta tillfälligt ngnstans..
men de löser sig.
ska riva upp hallen oxå..
så de blir som en ny lägenhet när de är klart.

lägger upp lite bilder imorgon.


nu ligger jag i soffan och dricker ett glas "varm & kall". äppelvin tror jag de är ?
smak av typ äppelpaj. MYYYS.

ska kolla klart på fullt hus 2 oxå.. reklam nu.

mycket text, lite läsare.
have fun.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0