tröttatjejen.nu

hemma från jobbet.
de tog mig ungefär 1 ½ timma att komma hem.
pluus att ja mötte världens skummaste kille på bussen.
jag är den som typ får dåligt samvete när jag inte ge tiggare pengar, om en tant, gubbe, fullgubbe, äcklig kille börjar prata med mig har jag inte hjärta till att inte svara.
de är heemskt.

han berättade om sitt jobb, sitt ex, deras sexliv, hennes nya kille, allt..
på vägen mellan gullmars - brandbergen c.
gaalet jobbigt.
sen bjöd han in mig till att sova hos honom, att ta en öl med honom, äta med honom.
jag va sääker på att jag skulle bli våldtagen.

men men, fick skjuts hem av nicke. tack du är bäst!

nu väntar jag bara på att min kära älskling ska komma hem. han blev nämligen utkastad av någon "jävla horvakt"....... tur för mig :)
sen blir de till att jobba imorgon och söndag ååååker jag och robban till hans landställe 4 dagar.
myyspys.

pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0