Stjärngalan 2010 - House of horror

då har de kommit upp lite bilder, och här ska jag lägga upp några.
gårdagen spenderades till att vara bakis och må sjukt dåligt, aldrig mer alkohol..
va bakis HELA dagen.. typ illa.

MEN nu kommer de lite bilder och sammanfattning :)



jag och sofi hemma hos mig innan vi rörde oss mot gröna lund.
sofi vann för övrigt pris för "värsta klädsel"
grattis :) <3


såhär såg det ut vid tyrol entrén.
riktigt snyggt gjort, dessutom var det massa majs överallt där man gick in.


anders och pippi a.k.a julia <3


ella <3 <3


patrik och en tjej.
vi säger inte mer än så tror jag haha :)


scooby-tor & daniel


jag och anders, lägg märke till att jag inte ens nästan såg ut sådär när jag kom.
men det va iallafall resultatet av en hoffmaestrospelning med tårar och kramandes med ella.
ska hitta en bild innan ja åkte haha..



inget blod, inga tårar.
det kom efter ett tag kan jag lova.


vår trio, ronja, pippi & madicken



för att sammanfatta allt då.

vi kom dit vid 18.00 ungefär.
fick en drink, och gick in och satte oss.
snart serverades förrätt, musslor, urs.. ngn bacongrej oxå.
inte gott alls.
sen fick vi anka med sötpotatis typ.
helt okej
efterrätten va hallon jello typ.
funka.

sen var det under tiden prisutdelning.
och efter maten va klar blev det konsert.
HOFFMAESTRO!
ingen visste att dom skulle komma.
det var sjukt nice.

sen dansade vi, drack lite.
sen gick vi vidare till victoria i kungsan.

sen halv 3 åkte jag och sofi hem.

kul kväll <3
komer sakna alla på gröna lund som in i heeelvete!

älskar er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0