Smygshopping, berätta inte för robert eller mina föräldrar.

rååkade ju shoppa lite idag.
inte alls med flit, eller jo lite.
men de är vår hemlis ;)


väska från charmant 499, 249:- (i love rea)


balsam 29:-
sminkgrejor 29:-
klocka 25:-
allt köpt på eden



lite närbild på klockan :)


här ser man ju iingenting, men ja iallafall.
örhängen ringar, 39:- 19.50:-
örhängen fyrkantiga, 69:- 34.50:-
fotlänk, 49:- 24.50:-
allt köpt på creole som har 50% på ALLT förutom slipsar just nu


ögonskugga, 49.50:-
strumpor 4 par, 19:- (köpta på eden)
armband, 29:-



t-shirt, 30:-
flätat skärp, 49:-
köpt på H&M

men som jag sa, detta är hemlis..

liite ångest har jag haha.
men de är det värt.
man lever bara en gång.
får dessutom lön nu den 15onde igen.
så då går de jämt ut ;)


fick en kommentar om utebliven outfit.
asså ja kan ju inte göra vaarje dag ;D
de ska ju vara något att sukta över (A)

men okejrå..
here it comes.


tröja från lager 157, 60:-
jeans från diablesse, 149:-

känns som att de va väldigt lite kläder.
men ja, de va väl typ de jag hade, ett par vita tygskor och en everestjacka hade jag till när ja gick ut sen.
party party.

snart är de baskemig vinter!


puss


Kommentarer
Postat av: Maria :)

Du fick ju jätte mycket för pengarna:)

Var finns denna underbara billiga affär?

Ps tur att jag inte känner Robert hahahaha

2010-09-27 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0