smashbox o-plump

ville testa ngn läppförstoringsläppglans så igår köpte jag smashbox o-plump.
har inte testat ngt sånt innan så jag vet inte om de funkade.
ska lägga in lite före & efter bilder.



för att sammanfatta produkten lite.
den gav ett typ mysigt stickande i läpparna, lite kallt kändes det som.
den luktar jättegott, vilket jag läste att andra typ inte gjort.
priset är ganska högt, 250:- för 10 ml. men man använder inte så mycket varje gång.

bilderna som kommer upp är typ lite småfula.
men de är alltid kul att se före och efter.

o-plumpen ger ett rosa glans över läpparna, så de ser ut som ett läppglans.
jag är nog ute efter något som absorberas av läpparna.
jag gillar inte att vara kletig om läpparna typ.

         
före

efter



men ja tyckte de va kul iallafall att testa :)


nu vet ni.
puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Förresten så tyckte jag att resultatet var super

Kram

2010-09-15 @ 18:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0