sjukdag

självklart har jag blivit sjuk..
eller ja självklart och självklart. tyvärr snarare.

förkyld, och haft lite feber.
typiskt liksom.

imorgon ska jag till sös och hämta lite pengar tänkte jag.
har betalat lite för mycket så ska få tillbaka pengar :)
sen ska jag titta lite efter något läppglans som förstorar läpparna.
lite billigare än att spruta in ngt i läpparna.

har inte hänt så mycket i lägenheten idag typ.
men kan lägga upp nya bilder imorgon.
i hallen finns de inga plattor på golvet längre, sovrummet har massa skydd på golvet och grejer.
ni får helt enkelt se imorgon :)

fick en kommentar av "anonym".... vet ju dock inte vem de är.
skulle faktiskt inte bli förvånad om det va min pappa som spökar.
han är alltid en liten korv och ger mig kommentarer på bloggen så jag blir glad, typ döper om sig till benke, gerda eller ngt sånt.. sen tror jag att de är han.
men ja vi får se.

de blir iallafall vitt i köket.
så vitt jag vet.


men nu är det middag..
kl 9..
woho..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0