seg dag..

okej, är lite smått fundersam.

har lyckats ha slut på 1500 sen fredag.
och jag vet inte ens vad hälften är för, de är typ skyddat belopp.
får väl se när de uppdateras sen.
shit happens, har lagt undan ca 3000 ändå så de är ju ingen superfara.
men de är klart att de svider.

har varit och kollat på saskiaboys ikväll.
dom hade två matcher.
första vann dom med 5-2 och andra förlorade dom med 3-2 tror jag.
helt okej att titta på men de va kallt.


har förövrigt varit tillsammans med robert i 10 månader nu.
starkt jobbat haha ;D

känns bra faktiskt.


vill även lägga till att patrik hartsö skröt om att han hånglat med ca. 10 tjejer på grönalund denna sommar.
anställda oxå :)
så där har du att skälla ut din son på, patriks mamma :)
(om du nu ens läser, har bara hört rykten)


min mobil är död, så de blir inga bilder på lägenheten idag.
men vi har rivit ner tapeterna i sovrummet och håller på att typ ta bort rester med en jätteintressant maskin typ.
gillaren.





lååångt inlägg, ingen orkar läsa.
imorgon åker jag till nynäs så jag får ro att plugga lite.
de kommer bli skönt hoppas jag.

puss och kram :)



Kommentarer
Postat av: Patriks mamma

Tack för informationen, jag får aldrig höra något från min son ;)



2010-09-28 @ 21:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0