Pluggandet & SUPRISE!

snart snart snart är jag klar med mitt pluggande.

har märkt att jag kanske inte varit så tydlig med vad jag pluggar.
jag läser just nu för tillfället svenska A och engelska B.
somliga sover & skolkar sig igenom gymnasiet och då får man plugga upp.


 
jag tyckte att de va värt att göra de nu innan man liksom, vet vad man vill bli och då behöva plugga massor mer.
nu i oktober, tror jag att det är.... så börjar jag med matte B och svenska B.. det kommer bli mycket tuffare.
har dessutom insett att jag har lite koncentrationssvårigheter typ.. har alltid så mycket för mig så att bara sitta och koncentrera sig på en sak är sjukt svårt för mig.

men jag är glad att jag har folk som hjälper mig.

dock vet jag inte vad jag vill bli sen. helst av allt skulle jag ju vilja bli sångerska.. eller prinsessa.
nej men fy, jag vill inte bli någonting.. jag vill nog mest bara vara mig själv.


nuuu till min SUPRISE!
blev medlem på videofy.me så nu blir det verkligen videobloggning.
okej jag vet att de inte kom någon idag, men imorgon.
jag lovar, måste ju testa det någon gång.



vad vill ni höra om i ett videoinlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0