photo of me

jag och natta (www.nathaliesantalas.blogg.se) va ute och fotade lite och pratade massor igår.
det va mysigt och kul.
länge sen jag träffade henne, men de blir lätt så.
inte vara bitter för det inte.

hon la hursomhelst upp en bild på mig igår.
(jag kanske ska börja fixa dom jag tog på henne)

here it comes.
vad tycker ni? skriv något fint så jag kan vidarebefodra det till henne = glad natta.



natta du är duktig, och jag blev inte ful.
dubbla poäng till dig.

eftersom jag brukar stå bakom kameran har jag svårt att tänka mig själv snygg på bild.
som andra tar.
man kan alltid lyckas få EN bra bild av tusen på sig själv oftast.

om någon är sugen på att bli lite fotad så hör aaav er :)
puss

Kommentarer
Postat av: Julia :)<3

Nooordis <3 snygg du är!!

2010-09-29 @ 22:43:27
URL: http://juliacastlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0