ledig, fint väder = tumme UPP

ledig idag, och äntligen mår jag bra.
jag skaa inte dricka alkohol.
klarar ju inte av de iallafall haha.
de blir 2.25or för mig i framtiden.

känner mig gammal men de är säkert eekonomiskt.
minns dock inte ens när jag va på systembolaget sist.
så jag är halvduktig iallafall.

måste berätta lite kul grejer med 18 års gränsen.
jag fyller ju 21 i november.
men på kryssningen fick jag inte köpa öl i baren, för jag såg för ung ut.
och mitt pass va såklart i hytten.

men de VÄRSTA va att ja fick knappt köpa ipren igår på ica maxi.
de e tydligen 18års gräns på de oxå.
så robban fick köpa dom.
haha, då vart ja lite arg.
ser ju typ ut att va 16 som dom håller på.

men nu ska jag göra mig iordning lite till.
sen ska jag träffa carin.
ska försöka hitta en mysig halsduk oxå.
vill ha en som man virar runt, typ tubhalsduk.




söt tjej

nu ska jag gå ifrån datorn så jag inte fastnar här.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0