hej och halvt godmorgon

hallo hallo.

ligger i sängen nästan fortfarande.
har varit uppe först vid halv 6, sen kom jag hem vid 7 och somnade om vid 8.

fick nämligen hjälp med att plugga igårkväll as ståfie.
det va skönt att komma igång och att de hände något med de.
annars sitter jag bara och typ gråter över att jag inte fattar.

idag ska jag göra klart min komplettering i svenskauppgiften.
de handlar om referat. och de kan jag inte påstå är min starka sida.

senare blir det lite uppdatering av fotogreferings sidan.
kan lägga upp lite hyfsat nytagna bilder på carin så länge.
bilderna som kommer sen är på nathalie som ni även kan hitta på
www.nathaliesantalas.blogg.se

men här kommer lite carin :)




facebook har totalt dödat kvalitén.
men de är sånt som händer.

fler bilder finns på min facebook och alla kan se dom :)

Maria Linnéa Nordahl.

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0