Gröna Lund 2010



julia jag kommer att sakna dig.

jag kommer sakna alla andra oxå.
trodde inte det från början.
fyfan vad jag hatade detdär jävla jobbet i början asså.
helt stört, hade ångest innan jobbet.
men nu i slutet, asså shit va många vänner man har fått.
och jag har blivit jätteledsen nu när man börjar säga hejdå till dom som inte bor i stockholm som ska åka hem.
helt hemskt. men ändå fint att man ändå lärt sig att de är arbetskamraterna som gör att jobbet blir värt att gå till.

vill tacka några speciella personer som gjort sommaren till en asbra sommar.

wictor, anders, julia, ella, lasse, daniel, jacob, paul, gabriel, blesa, hanna & alla andra.

vi är bäst.
gröna lund 2010 ♥

nu kommer lite bilder :)



jag och julia säger hejdå för nu. det var minst sagt jobbigt.



jag och ella på baba sonic, en av de kära vännerna jag lärt känna på grönalund <3



jag, emma & julia på avslutningfesten.
a.k.a ronja, pippi & madicken <3



jag och stefan på avslutningsfesten.



ella & jag på avslutningfesten innan bästaste hoffmaestro spelade.



wictor och lasse <3
eller är de han i sthlm boogie ? ;)



mitt snygga as därborta..
"akta min lilla huuund"



jag & anders.
blod svett och tårar.




jag och anders på grönan kryssningen.



grönankryssningen, waka waka & lovekiller.
behöver inte ens säga mer.



kryssningen, daniel och jag.
han som låg i hytten HELA kvällen hahaha.



jag och ella på väg från debaser slussen till max.
mycket konstigheter denna kväll.



jag känner mig såhär ledsen att de snart är över.
men de har lätt blivit den bästa sommaren.
även om de varit knappt någon sol eller bad alls.
men jag har haft sjukt kul.



vill bara säga 4 ord, inte i samma mening.
vi börjar med 1 ord.

TACK

och de 3 andra:

JAG ÄLSKAR ER.

kom på 3 till.. hihi :

VI ÄR BÄST

♥♥


Kommentarer
Postat av: Lasse "Kan Lasse Hoikka komma till receptionen" Hoikka

Så sorgligt att lämna er alla. Bilderna var grymma. Kommer sakna er alla.

2010-09-23 @ 15:32:26
URL: http://www.gronalund.se
Postat av: Anders "Ankan" Claesén

Så sorgligt faktiskt, har haft så jäkla kul den här sommaren, det började lite segt där i kyliga maj... men sen helt plötsligt va vi igång och innan vi visste ordet av var allt slut :( jag kommer sakna alla något fruktansvärt, men kom ihåg: GBG och Åre väntar på att vi ska spåra även där :)!!! hahah



2010-09-23 @ 18:16:50
Postat av: Daniel N

Tack själv Maria och tack alla andra, vi ses snart igen! :) och jag låg inte där hela kvällen, jag va ju vaken till kanske 1 iaf. :P haha

2010-09-24 @ 07:49:56
Postat av: Hanna

Jag kommer ihåg första gången jag träffade dig.. Vi jobba ihop en stund på Radiobilarna och du var RIKTIGT bitter. Jag frågade dig om det var din första sommar på Grönan och du bara: Ja, och SISTA! Jag bara shit vilken munter brud..

Men sen du.. Sen blev det bättre :) Alltid härligt att pladdra med dig vid skåpen!

Ses på lördag på sista pubben hoppas jag!

Puss&Kraaam

2010-09-24 @ 11:05:41
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0