gör mig frisk !

godmorgon.. morgon iallafall.

fortfarande sjuk.
känns som att jag samnar snor i huvudet bakom pannan.
de känns inte så bra.

är aningens trött men kan inte sova.

idag ska ja :

- förbi sös
- kolla ett läppglans
- plugga
- nynäs?

vi får se vad ja hinner med och orkar.


lägger upp lite bilder från camen vettja, jaa vilken kul idé.



såå, hoppas ni får en bättre morgon än mig :)
bilden över denna, till höger btw, är min nya halsduk & mössa som ja lovade att lägga upp.
togs igår, så jag va vääldigt inte må bra där.

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Fin blogg du har

vad kul med renovering.

Du är jätte fin på bilderna

Kram

2010-09-14 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0