godmorgon

nu är det torsdag, början på ett 4 dagars-pass haha.
jobbar 11.45-23 idag..
känns sådär men de e okej.

jag kan ta de helt enkelt.

IDAG alldeles nyss fick jag ut tovorna från stjärngalan.
hade tupperat de men inte orkat mig på att få ut dom.
men nu är dom borta.

ska försöka fixa lite av min läxa oxå.
tar nog med mig datorn till jobbet.

men nu är det dags att äta frullebulle.
WOHO.

btw, grattis till saskiaboys som igår tog hem sin första vinst när jag varit där.
jag har alltid innan varit som en slags olycksfågel..
för varje gång jag inte varit där, vann dom.

nog om detta.

ska lägga upp bild sen på min nya überschööna halsduk och min mysmössa :)


puss på mig och dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0