godmorgon världen, hääär kommer jag!

har inte precis vaknat, har inte ätit frukost.. är inte fräsch..
blev väckt av robban kl 8 för att han ville att ja skulle gå upp och fixa väggarna..
vi typ använder dendär skumma maskinen som sprutar ånga på tapeten så den blir enkelt att ta bort.
vårt sovrum ser nu ut som en bunker..
hemskt hemskt hemskt.

så idag ska jag in till stan med carin, sen flyttar jag till nynäs några dagar.
fy för att vara här känner jag mest nu haha.
ska se igen om ja inte kan få in en bild i datorn..


ja dethär är då lite av sängen och väggen.
fy


förstå att ha det såhär i sovrummet.
de är iiinte så kul asså..
men ja..

nu ska jag hoppa in i duschen.

sen ska jag åka till stan med carin :)

puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Det måste ändå vara kul att styla om sin lägenhet.Kul när det bli klart!!

Förresten fick vi inte se vad du hade för outfit idag hihihih

Kramizar

2010-09-27 @ 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0