Godmorgon, idag ska ni få beröm!

godmorgon :)

måste bara säga typ asamycket tack för att så många har börjat kommentera mina inlägg och att jag har fler besökare nu.
det är sjukt kul, verkligen astaggad.
tänkte verkligen lägga ner bloggningen men nu vettefan.

jag ska ju bli lika stor som kissie...
eller ? nej.. nu överdrev jag.
men de är kul att få lite typ.. vad ska man säga?
hemlig uppmärksamhet?
jaja. hursomhelst så tycker jag att de är kul.

nu är de iallafall morgon, om ingen märkt det.
sitter och äter en muffin...? frusen.....
finns ju ingen maat!
funderar på att ta mig en promenad men jag är lite lite för nyvaken för det.

gårdagen gick ut på att plugga och de kommer dagen idag oxå göra.
hoppas dock på lite hjälp idag.

nu bara skriver jag och skriver..
vi hörs snart :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Vad pluggar du för nåt?

Jag vill själv bli bartender kanske åker jag till Malta snart vi får se.Plugga inte ihjäl dig nu hahahaha

2010-09-30 @ 19:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0