godmorgon :)

Har funderat på att börja skriva ordentligt med stor bokstav här och där istället för att lata mig fram med att bara skriva punkter typ.
Det ser en aning bättre ut faktiskt.

Nu sitter jag hursomhelst och packar. Ikväll bär det av mot örebro.
Om Robban får igång sin bil men de hoppas vi på.

Jobbar idag, sista öppet-dagen för allmänheten, de känns konstigt.
Sen kommer det bara vara Event, med företag som hyrt grönan.
Men de blir typ allra sista dagen den 8onde oktober.
Inte helt klart om jag jobbar då men vi får se.

Men nu måste jag packa klart om ja ska få med mig något.
Pusspusspuss


(Finns inget internet där så ja ska försöka komma på om jag kan blogga igenom mobilen)

Haha jag älskar mig själv.
Tror typ att mina läsare mår dåligt om jag missar att uppdatera.
Jag är söt :)


Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej fina Maria

Hoppas att du blogga lite och ta fina bilder som jag också tycker att du tar

Ta hand om dig vännen

2010-09-19 @ 14:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0