fullt upp närmaste tiden

lite "att göra" lista tänkte jag få ner här så ni vet liksom :)

1 okt - pingisturnering hos sandra
13 okt - kryssning?
15 okt - pappa fyller år
17 okt - angelica sis fyller år
29 okt - kryssning med angelica och massa andra tjejer :)
16 nov - beasten & sofie fyller år
19 nov - min älskade pojkvän fyller år
20 nov - JAG FYLLER ÅR
27 nov - maxi fyller år (ja jag är äldre än honom, tufft va?)

en himla massa födelsedagar är det.
men de blir nog bra ska du se.

har varit vaken sen 6, och sovit såå dåligt.
persiennen eller ngt har slagit emot fönstret HELA natten.
sovit jäättedåligt..


och nu är jag hungrig.
tur att jag har en grapefrukt.

från och med idag är de nyttigt.
inge mer donken..
börjar fan få mage.. iiinte mer donken..


Kommentarer
Postat av: angelica

men det är den 16de som vi ska fira mig :) <3

2010-09-29 @ 19:11:30
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0