Dagens ouftit!

Haha, ja här kommer jag igen med en dagens outfit..
kul kul..
Vad tycker ni om mitt otroligt slarviga sätt att använda stora bokstäver i början av meningarna i vissa inlägg och andra inte?
Shit de måste se jättefult ut.. men men.

Ska bara få in bilden  datorn så kan ja lägga upp det här..



Väst från Lager 157, 400:- ♥
Cardigan från Lager 157, 120:-
Linne från Gina Tricot, 99:-
Jeans från Diablesse, 149:-
Skor från Scorett - Tiamo, 50:-

Helt okej ändå.

Nu ska jag till centrum och kolla lite & systembolaget med Spurran som fyllde 20 år i onsdags.
Grattis igen hjärtat <3




Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh en sån väst vill jag också ha :)

2010-09-24 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0