arbetslös, bakis, trött, söt, eeehm..

okej sådär... hm.. nää.. inte taggad haha..

håller på att ta ner tapeten med ngn konstig grej i hallen.
robban har även rivit ner alla tapeter i sovrummet..
jag lovar, ja ska ta bilder idag.

jag flyttar ner till nynäs i veckan haha.
jag klarar inte av att bo när de inte finns ngn boyta alls.
och nu när jag inte heller jobbar så blir de perfekt att plugga i nynäs.
woho. duktig tjej.


igår va jag iaf ute på pure.
vet inte riktigt vad jag tycker.
dom hade sexleksaker på toan, asså som man kunde köpa.
som i en cigarett automat.
de va tufft hahaha :D
men självklart drog jag rätt tidigt.
är såå tråkig >.<

de va sista dagen på jobbet igår oxå.
sorligt.

men ja, sånt är livet.

nu ska ja åka och eta frukost :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0