Torsdag = I övermorgon är det min födelsedag!

Då kan jag äntligen säga att det är min dag i övermorgon.
Helt otroligt skön känsla i magen hahaha.
Däremot är de massor som ska förberedas idag för Robbans födelsedag.
Eller ja, inte massor men en del.
Måste även:

-Plugga matte
-Plugga Svenska
-Lämna böcker på biblioteket
-Tvätta

Kanske ska börja göra såndär snygg veckoplanering som www.chrisswi.blogg.se gör, nu är jag osäker på adressen men ja testar.
Även Kissie gör sånt.

PÅ TAL OM KISSIE!

Jag drömde att jag ville vara vän med henne så hon typ kom hem till mig, hon hade en vän med mig. Jag smugglade tydligen sjukt mycket sprit som jag hade hemma i min lägenhet så hon typ fick ta lite de hon ville ha.. Sen vettefan vad som hände, jag klättrade lite i träd hit och dit, drömmar brukar ju inte vara direkt sammanhängande.
Hursomhelst så vaknade jag ju sen och insåg att nej, hon är inte min vän.. Fortfarande haha.

Nu ska jag däremor ta tag i pluggandet så att jag får något gjort.
Totalt övärt att beställa böcker för en förmögenhet när man sen inte gör det man ska.

BTW!
Mormor gjorde mig förvånad imorse, hon hade kommenterat ett inlägg.
(Om det nu verkligen är mormor)
RIKTIGT stolt över min mormor, jag trodde inte hon var så teknisk, men tji fick jag!
Jag älskar min mormor... & min morfar, mamma, pappa, bror, mina fastrar, mina alla kusiner, morbror & gabbi.. Jaa jag älskar min släkt! (Sjukt pinsamt om jag glömt någon nu...)

Ha en jättebra dag så KANSKE vi hörs sen :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0