Hejsan hejsan !

Idag är det den 15onde November.

Idag för ett ÅR sen började jag väl kanske dagen med att jobba, åka hem till mina föräldrar och sen på fest.
Festen jag skulle på låg i trollbäcken och det var Jocke Kjellegård som bjöd dig mig och Tess, som jag också åkte dit med.
Vi åkte till trollbäcken, fick skjuts från bussen, (det var typ 3 min promenad haha men ja) sen kom vi fram till en fet villa, gick ur bilen, in i huset, vi fick sen en rundtur runt huset och tittade hur dom bodde.
Efter det började vi väl dricka lite smått, till en början var det jag Jocke Tess och Nicke.. Efter ett tag kom Beast och Robban dit och drack också, minns inte riktigt var de va innan men ja hursomhelst, kvällen fortskred och vi hade jättekul.
Självklart blev jag lite full sådär och hade fotbollsmålvaktskläder på mig lite senare på natten, sov även kvar där, dock hände det ingenting haha, vi pussades bara en massa, på riktigt. För er som inte lyckats klura ut detta ännu var det med Robert jag sov. :)

Så där har ni historian om hur vi träffades haha.
Om det finns intresse kan jag ju ta en dag i taget om hur de gick till när vi blev tillsammans och så vidare ;)

Slutsats : Natten som kommer nu inatt är första natten jag och Robban sov tillsammans, fast för ett år sen.



Detta skulle kommit upp igår..
Slarvig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0