Frågor till mina läsare!

Jag vet ju inte riktigt vilka som läser min blogg.
Så nu ska jag testa en grej och se hur många av er som kommit underfund med hur kommentarknappen fungerar ;)

Svara på dessa frågor som en kommentar :)

1, Har du och jag träffats? Om ja, hur?
2, Vad tycker du är roligast att läsa om på min blogg?
3, Hur hittade du till min blogg?
4, Har du en egen blogg?
5, Hur många läsare tror du jag har i snitt varje dag? (Gissa haha, det kan bli kul^)

Och NU kan ni börja svara.
Haha, som vanligt kommer ingen orka engagera sig, men man måste ju hoppas :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: tilda

1. genom bror min

2. vad du gör på dagarna och vad du shoppar , när du shoppar. Tips, lägg ut mer bilder och tipsa om kläder och säg vad du tycker är snyggt ! :D det vorre kul att läsa !

3. det vet du ,

4.ja, tildasvedberg.blogg.se

5. venne , nånstans mellan 10-20 st ? :D

2010-11-11 @ 11:50:09
Postat av: Emma

Hahahha jaa svar på fråga 1: Vi har känt varandra i nästan hela mitt liv. Bajs i badkaret, den historien känner alla till. Du är ju som min storesyrra!

2:Håller koll på vad du ör på dagarna är kul och när man får se kläder osv.

3: du sa läs min blogg? och jag är så snäll att jag gör det oxå! :)

4: har ingen gegen blogg för det verkar jobbigt! ;)

5: du har nog 22 unika läsare varje dag och en va dem är jag! :D

Bli dock bättre med uppdatering! puss på rumpan ! <3

2010-11-13 @ 13:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0