UPP, god sås och pommes.

har kollat på filmen upp nu, ätit pommes & ätit god sås.
gjorde ett eget hopkok till sås.
kräm fräsh me lite tillsatser i ;)

hemligt resept tills ngn annan smakat på de.
kanske blir rik på de ;)

hursomhelst, filmen UPP va typ GRYM.
garvade asmycket, älskade den.
kolla den!!



snabb summering av mig själv:

filmen börjar med att visa en del av gubbens uppväxt, hur han träffar kvinnan i sitt liv och hur han själv på senare dagar får uppfylla deras delade dröm. men självklart går allt lite annorlunda än han tänkte sig och han får en jobbig scout unge med sig.
planen är att dom ska komma till ett speciellt ställe i sydamerika.
men de händer mycket innan dom kommer dit, och efter.
yeay.

så jävla grym storyteller asså.
haha, nej jag suger. jag vet.



förövrigt har jag ont i underläppen.
jag och robban flippade häromkvällen och de slutade med att vi spottade tandkräm på varandra.
asäckligt, men jag kan tala om att jag vann. men jag fick ta en hand rätt upp i fejjan så ja bet sönder lite av innerläppen under. ont ont ont.
dagen efter brottades vi, eftersom att vi är typ lika starka ;)
men när lilla herrn hamnar i underläge åker naglar ut, och han nyps och grejer haha.
så där rev han upp lite lite lite på min överläpp, så nu ser jag ut som en misshandlad boxare.
hahaha, nej så farligt är de verkligen inte.
de är bebis-skråmor.. men fan så ont de gör ont I munnen, all mat ska dit och kika och svida.
men sånt är livet.

blir ensam inatt oxå. :(
om inte danne får för sig att slinka över ?
min ända vän i nynäshamn hahahahha, eller snarare kompis/bekant..
ärs, whatever.. ja känner han :) typ..
han är snäll. PUNKT SLUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0