träna & bli nyttig

de är iallafall vad jag ska försöka med ?

ska iväg med nicke idag och träna.
och med tanke på hur länge han brukar gymma lär jag va smal som en pinne när ja går därifrån ;)
höhöhöhöhöhö.
nä kanske inte, men nått borde man väl ändå få gjort tycker jag.

är typ JÄÄTTETRÖÖÖTT men kaan inte sova, så då borde jag väl bli trött av att träna..
hoppas jag baskemig :)

imorgon ska jag försöka åka hem ett tag, de va liksom..
rätt länge sen. saknar min lägenhet :(
men de är så förbaskat ensamt där.

stackars robban som få stå ut med att ha mig här hela tiden haha.
<3

nu ska jag göra mig iordning för gymmet, yeay hurtis!!


Kommentarer
Postat av: Håcke (Pappa)

Lite "vanligt" arbete blir man ju också "Jäättttteeeetröött" av.

Dessutom sover man väldigt gott när man vet att det blir lite pengar i kappsäcken.

Prova att vara BEREDD NÄR NÅGON RINGER.

Inga ursäkter som "Jag ska tvätta, kan inte idag, ring ngn annan och går inte det så kommer jag".

Rätt som det är finns det någon ANNAN som står högt på ringlistan. Och då har du ingen chans längre. Då är det nån ANNAN om matar barn.

Å då har inte du råd att "typ" gå på gym.

Kanske mata duvor me torkat bröd som någon medlidande har gett dig.

Nån jävla ordning får det va!!!!

2010-03-18 @ 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0