tenta

sitter och är tentavakt nu, började väl kanske halv 2.. kommer om jag har "otur" få sitta till kl 8.
men de är inte så farligt, får ju betalt.

sen ska ja hem till plutten och mysa.
somnade igår när han höll på med ngt vid datorn typ kl 9, och förvånande nog väckte han mig inte när han gick och la sig.
eller så försökte han utan att lyckas haha. jag vet inte, för jag sov.

och imorgon har vi varit tillsammans 4 månad, yeah. älskar han, jaa de gör jag.

ska ut och bowla och dricka lite med jobbet dock.
men man vet aldrig va resten av helgen bjuder på ;) <3

lördag förmiddag vet jag däremot vad dagen bjuder på.
ska fika me lillsis i handen. mys, länge sen vi sågs.
skulle behöva åka hem oxå, men jag vet inte. tar de nog på söndag ist.

nästa helg, inte denna utan nästa, är de kryssning.
utan pengar, woho kul kul. nej men de blir nog kul.
det BLIR kul.

har btw löst typ 2½ korsord idag.
har suttit utan dator i typ 3 timmar, fanns inte mkt annat att göra.
mamma va så snäll och köpte mat och korsord åt mig hihi.
tack <3

men fy, nu ska ja leta underhållning på nätet.
pusen på musen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0