städa & gotta sig

nu har jag diskat allt, skönt skönt.
de gick fort och bra, förutom en kniv som bestämt ville försöka skära av min tumme 2 gånger.
men den lyckades inte, fick bara lite blodprick.

handlade oxå, köpte lite gott till ikväll, och lite gott till nu hihi.
daimpluttar och sesamkakor <3

ska snart laga lunch.

stekt korv & potatismos, lyx..?
njae inte direkt men fan enkelt ÄR gott!

ikväll blir det ännu charmigare hahaha, köttbullar med potatisklyftor med något hopkok till sås.
köpte lite smågrejer till det, typ purjolök, kräm fräsch, någon pastakrydda & avocado till sidan om.
satteeeh ja tror de blir nice nice :)

oh, btw jag lyckades hålla mig själv ifrån kicks lindex & skoaffären när ja gick ner på staden.
handlade bara på konsum, yeay me :)

nu är de dags att börja med maten innan jag äter mig mätt på godiset.

pusspuss


drar upp en bild på mig och amina för länge sen oxå :)
saknarej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0