så sjukt mkt känslor just nu

vet inte vad jag ska bestämma mig för att va på för humör..


massor som snurrar runt i huvudet.

är kär som bara den, hur glad som helst. jag ÄLSKAR dig robert.
blir så irriterad på allt skitsnack, jag kommer aldrig ta åt mig så hårt som du/ni vill iallafall så de är ingen idé att försöka ens.
stressad som fan för jobb, måste måste måste jobba mer.. men de är svårt att ens hitta jobb.
pengar pengar pengar pengar, pengar gör folk cp, mig med. jag orkar inte, jag hatar pengar.

jag gillar inte denhär vuxenvärlden.
INTE ALLS.

och inte vann jag på bingolotto heller.
jag som mest av ALLA borde få vinna..
tycker iallafall jag.

nu ska jag sluta, ovärt ändå.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0