Pluggtjej

Sover fortfarande dåligt. Jag vet inte varför faktiskt, gjorde en HIMLA MASSA grejer igår.

Dagen började med att jag va med älskling på södersjukhuset.
Han skulle göra magnetröntgen, de tog en timme typ. Jag satt i väntrummet och tittade på kanal 4..
Det sööög verkligen.
Vi va däär halv 8, så typ halv 9 va han klar, och då skulle jag till skolan.

De va tänkt att vi skulle se på You ate my dog. Men min tid i skolan spenderades av runtspringande till alla lärare.
Så nu har jag nästan fått klart mitt betyg, med den lilla skillnaden att jag fortfarande va inskriven på något sätt i skolan så jag och min lärare i Historia & Religion bestämde att jag fick chans att plugga upp mina betyg lite snyggare där.

Efter mitt springange, åkte jag och Celina upp till centrum. Vi kollade lite i affärer, men bestämde oss för att åka till Länna till Skopunkten istället.
Vi gick typ på Rusta & City gross oxå.

Köpte faksiskt ett par jättesnygga stövlar faktiskt. FÖR 99 KR!!!! På skopunkten.
Och en parfym som luktar typ exakt som Escada, den gul-rosa flaskan.. Island? För 69 kr.
Riiiktigt nice, så nu är jag nöjd.


Sitter och kollar på Vakna med The Voice nu.
Är typ inte alls trött, men tog med mig täcket ner till tv:n om ja skulle få för mig att sova en stund.

Ikväll är det ju spelning i Vendelsö Kyrka.
Det verkar som att de blir en del som jag känner som ska komma.
Och de blir ju faktiskt kul.

Men nu ska jag sluta skriva, de va inte så kul faktiskt.
Haha, lätt uttråkad tjej.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0